maanantai 27. huhtikuuta 2015

Nälkä

Pyörällä töissä. Nälkä töihin päästyä ja nälkä kotiin päästyä. Söin rusinoita ja banaanin, mutta nälkä kurnii edelleen. Töissä oli ruokana kalapihviä, muussia ja salaattia. Välipalana meni ruisleipää, levitteineen ja juustoineen sekä suklaavanukas. Työpäivän aikana sää ehti muuttua sateiseksi, joten kotimatkalla kastuin aika perusteellisesti. No eipähän ainakaan sitten pöly haitannut. Lämmin suihku teki terää.

Vapuksi on luvattu koleaa säätä, jopa lunta! Tuskin tänne kuitenkaan, mutta löysin hauskan romskun kirjastosta, joten voipi olla, että vappuna käperryn sohvannurkkaan nauttimaan sekä lukemisesta että simasta. :)

4 kommenttia:

Osakainen kirjoitti...

Nälkä on hyvä juttu laihtumisen kannalta, tosin vain pienissä määrin. Minulla ei ole viime aikoina päässyt nälkä yllättämään, joten huomenna voi olla painoyllätys. Mutta sitten vain uusin voimin kohti päämäärää.
Minä vietän vapun kotona jatkaen remonttivalmisteluja eli kaappeja penkoen. Sen verran pidän taukoa, että ehdin ne korvapuustit tehdä ja syöttää lapsille. Mutta vappuun on vielä päiviä.

Sinisen sohvan emäntä kirjoitti...

Sima kuplii meilläkin, lupaavasti! Olen kerran löytänyt vappuna kiertävän kirjan ja luimme sitä ulkona luonnossa, siis minä luin isännälle ääneen. Ota siis kirja mukaan ja mene ulos nauttimaan, ja simaa tietysti mukaan, noin Vapun kunniaksi! Lumisateen sattuessa tietysti luet kotona ja nautit, kirjasta. Harkitse vielä kaikkea kivaa tekemistä vapuksi, sima täytyy kuluttaa, hauskanpidolla...

sorvatar kirjoitti...

Tonnikala pitää mielestäni hyvin nälkää, siis jos laittaa leivän päälle ja ananasta, ja ihan vähän vaan siitä juustoa...
Ja niutä porkkanoita... Sekä vettä. Mulla putoo vesi paremmin, jos laitan siihen hunajaa, ja sekin pitää nälkää...

Täällä senttejä lähtenyt, ei juuri painoa...

Possu Munkki kirjoitti...

Taas mun kommentti on kadonnut jonnekin... En jaksa toistaa... Kiitos vinkeistä ja kommenteista kaikille. :)