keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Nyt on neulottu jo koko loppuviikon herkkujen varalle

Jagulaari käski neuloa 15 kerrosta lisää lapasen varteen. Mutta en mä niin pitkää vartta taho, ja loppuu jo lankakin. Pakko varmaan tehdä joku riemunkirjava osuus lapasen keskivaiheille, muuten harmaa ei riitä ainakaan molempiin lapasiin. Menin siis suoraan jo siihen peukalokiilaosuuteen. Yritin vielä etsiä sitä mun hyvää ohjetta, mutta en vaan löytänyt. Oli mulla yks toinen, jostain kopioitu ohje, mutta siitä ei saa tolkkua. Yritin kuitenkin sen avulla ja monien nettiohjeitten avulla. Lopulta luullakseni muistin, miten se peukalojuttu tehdään. Ja oli pakko tehdä se loppuun, muuten olisin unohtanut, missä kohtaa siinä olen menossa.. Tein siis varmaan ainakin 25-30 kierrosta. Loppuviikon herkuttelut etukäteen ;)

Tässä tulee. Älkää naurako, te käsityöihmiset. Tai naurakaa vaan. Hyvä jos tästä on iloa jollekin.


8 kommenttia:

Jagulaari kirjoitti...

Mitäh? Otit noinninku urheilutermein varaslähdön?

Possu Munkki kirjoitti...

Vaikka niin ;)

Sinisen sohvan emäntä ja isäntä kirjoitti...

Hieno alku, tästä se jatkuu! Etukäteen ei voi rangaistusta lusia, se on vankkumaton mielipiteeni. Muista siis kaupassa, että ostat vain ruokaa, terveellistä ruokaa! Sama kuri on itsekullakin... isäntä kuiskaa, että häntä laki ei koske, hän urheilee niin paljon...että jokin marjaherkku mahtuu hänen ruokavalioonsa. Suosittelemme siis Possu Munkillekin MUSTIKKA- tai muuta MARJArahkaa!

Possu Munkki kirjoitti...

Mä en tienny, ettei voi tehä etukäteen

*hymyilee viattomasti*

Jagulaari kirjoitti...

Voihan nakki. Mä jo ajattelin, että mä pääsen nyt omastani kuin koira veräjästä. (Mistä näitä sananlaskuja muuten oikein riittääkin :D )

Mutta hyvähän se on että meidät pidetään ruodussa, kun ei meistä näköjään itse ole tai siis toinen toisiamme ruodussa pitämään.

Kuinkahan pieniä ne pienet pullat oli? Onko Possumunkin pieni yhtä pieni kuin Jagulaarin. Esimerkiksi niin pieni, kuin silloin, kuin Jagulaari unohti pullataikinasta hiivan. Hyviä pullia, vähän pieniä ja sitkaita, mutta hyviä.

Sanotaanko, että 10 kerrosta ja jonkun pitkään siivousta odottaneen paikan siivoaminen? Tosin Possumunkki ei taida olla samanlainen tavaran kasaaja kuin Jagulaari. Mutta jos semmoinen löytyy.

Possu Munkki kirjoitti...

Tein tänään jo viikkosiivouksen. Siis käytin matot ulkona ja imuroin ja pyyhin lattiat. Käykös se?

aika pieniä ne oli. Semmosia muffinsivuokassa tehtyjä.

Jagulaari kirjoitti...

Hups, kirjoitin kommentin väärään paikkaan, meinasin jo solvata vuodatusta, että se hävitti mun kommentin kokonaan. Vika olikin minussa.

Menköön nyt näillä, mutta sovitaanko, että nyt ryhdistäydytään?

Tai no... Minä jo lupasin ensi keskiviikkona pitää pienimuotoiset nyyttärit ristipistoilijoitten kanssa ja torstaina on äidin syntymäpäivä ja sittenhän onkin pääsiäinen. Voi sentään.

Possu Munkki kirjoitti...

Sovitaanko, että pääsiäisenä saa pitää pääsiäisloman ja herkutella kohtuudella.
Ja saattaa olla, että nyt viikonloppuna tulee mulla herkuteltua.
Nyyttäreissä saa herkutella kohtuudella ja synttäreillä myös. Mutta ne pitää tunnustaa. Niinhän se sääntö meni ;)
Hurjaa muuten miten äkkiä tääkin vuosi on hurahtanut käyntiin, kun on jo pääsiäinen ovella.