tiistai 29. heinäkuuta 2014

KUUMA!!

Sää on uskontoa ja politiikkaakin kuumempi puheenaihe. Siitä saa äkkiä kunnon riidan aikaiseksi. Menepä sanomaan jollekin hellefanille, että "on liian kuuma". Takaisin tulee äkkiä, silmät salamoiden, se "nyt ei saa valittaa, kun on kerrankin lämmin". Tai tulepa sanomaan helteen rasittamalle, aurinkoihottumaiselle ja huonosti nukkuneelle Possumunkille, että "ai kun on ihana hellepäivä!" Sitten kun 2 tällaista ääriliikkeen edustajaa kohtaa, niin tappeluhan siitä tulee ;)

Joka tapauksessa, oli muut mitä mieltä tahansa niin, Possumunkin mielestä nyt ON LIIAN KUUMA, liian kuuma, liian kuuma!!! Ei jaksa edes ruokaa laittaa. Ainoa oikea tän kelin ruoka on JÄÄTELÖ, joten eihän kukaan voi nyt olla niin julma, että puolikuollutta ja raihnaista Possumunkkia moisen herkun syönnistä toruisi...? ;)

5 kommenttia:

HelvetinPöllö kirjoitti...

Oon niin samaa mieltä sun kanssa! Mä en yleensä oo väkivaltainen (muistaakseni), mutta viikko sitten mä olin niin täynnä tätä hellettä ja mulla oli niin paha olla, että olin Prismassa valmis jo lyömään, jos joku tulee mulle sanomaan, että ai kun on ihanaa, kun on lämmintä! Onneksi ei tullut, selvis sekin raukka kolhuilta.

Loppuis jo nää helteet, ei vaan jaksa enää.

Mutt kolmen viikon päästä pääsen siskon ja rinsessan luo Englantiin :) :) :)

Anonyymi kirjoitti...

Minä siirryin tänään Koulukunnasta 1 Possumunkin koulukuntaan, eli nyt riitti!

Tänään on ollut niin kuuma, että ilmastointilaitteen tehokin alkaa olla lopussa.

Nyt ovat kaikki keinot sallittuja eikä tule toruja jäätelön syönnistä. Minun lounaani tänään oli Aino-jäätelöä (mansikka-vanilja). Mikään muu ei maistunut.

Jenkkis

Possu Munkki kirjoitti...

Hyvä löytää samanmielisiä ;) Pöllölle ihanaa matkaa, toivottavasti Lontoossa ei oo kuuma.

Anonyymi kirjoitti...

Nyt on Jenkkis jaksamisensa rajoilla... Ukkonen ei viilentänyt yhtään. Ulkona 22 astetta ja kello on yli yhdeksän illalla. JA MAANANTAINA KUUMENEE.

Jenkkis

Possu Munkki kirjoitti...

Täällä on kans kauheen painostava ilma ja uhkaavia pilviä...