tiistai 10. joulukuuta 2013

Se toinen mittari

Nyt kun vaaka on pois pelistä, niin alkaa se toinen mittari hälyyttää, eli ....

K Ä Ä K!!!!! FARKUT KIRISTÄÄ!!!!

Aika paha, tai pikemminkin TOSI ÄLYTTÖMÄN KAMALAN PAHA JUTTU!!!!

Ja aika hälyyttävää on kai sekin, että kun on jumpan jälkeen nälkä, ei tee suinkaan mieli mitään ruisleipää, raejuustoo, salaatista nyt puhumattakaan, vaan S U K L A A T A!!!
Tänä aamuna ja päivällä oli jo suklaakiintiö niin täys,ettei tehny ees mieli, mutta taas maistuis. Mutta tällä kertaa en avannu rasiaa, vaan keitin 2 kananmunaa. ;) Jos pärjäis ees tän päivän ilman suklaata ;)

4 kommenttia:

HelvetinPöllö kirjoitti...

Mä tein tänään jotain aika hurjaa, siis mulle hurjaa. Mä en oikein tiedä miten tähän suhtautua.
AM oli tehnyt itselleen salaattia: salaattia, kurkkua, minitomaatteja ja TÖLKKIPAPUJA, niitä vihreitä pitkiä papuja. Ja mä menin ja SÖIN sitä salaattia ja niitä PAPUJA!
Kuvittele, MÄ SÖIN PAPUJA.
Melkein menin mittaamaan kuumeen sen jälkeen.
En tosiaan tiedä mistä tää johtuu. Joulustressi?

Possu Munkki kirjoitti...

Hurja oot!!;)

Osakainen kirjoitti...

Minä voin syödä liikaa vaikka papujakin. Tuo vyön kiristys on niiin tuttu juttu. Paitsi nyt on kuminauhavyötärö :)

Possu Munkki kirjoitti...

Vai pavut kiristää?! ;P