maanantai 30. joulukuuta 2013

Päivän menu ;)

Pitkästä aikaa Päivän Menu. Sillä pikkuhiljaa pitäisi jo alkaa ryhdistäytymään. Ja Päivän menujen ylöskirjaaminen voi auttaa siinä kummasti. Syömiset alkaa kuulostaa melkoisen hurjilta, kun ne kirjaa ylös. Ja kun tietää, että illalla on tulossa ylöskirjaus, ei ehkä tohdi niin kauheesti syödäkään. Tässä, kun olen miettinyt sitä uudenvuodenlupausta ens vuodelle, niin ehkäpä se, tai yksi sellainen ainakin,  voisi ollakin vaikka, että :

LUPAAN JOKA ILTA KIRJATA YLÖS PÄIVÄN SYÖMISET! ;)

Eli tässä tulee :

Tänä aamuna olin täynnä hyvää tahtoa ryhdistäytymiseen, joten aloitin aamuni syömällä kunnon aamiaisen!! Tästä olen ylpeä. ;) Söin siis lautasellisen kaurapuuroa, kahvia ja voileipää siinä 7.30 kieppeillä.

Klo 11.30 : punajuurikeittoa, 4 ruispalaa + oivariinit ja juustot, maitoa, jugurtti, kahvia... ja... ja... siis mun oli vakaa aikomus siirtyä herkuttomuuten jo tänään, mutta kun työmaalle oli ilmestynyt juhlapöydän konvehteja, niin tuli syötyä siitä  rasiasta noin neljännes hmm.. ehkä jotain 5 konvehtia..Itse olin tuonut pöytään terveellisen vahtoehdon eli mandariineja ja popsin niitä pari

Klo 14.30 : päiväkahviaikaan tuli otettua muutama Fazerin Sininenkin kahvin kera, kerta niitäkin sattui olemaan kahvipöydässä. Lisäksi söin juustoruisleivän

Klo 19.30 : 2 juustoruisleipää ja maitoa


Sellainen oli Possumunkin päivän menu. Aploodeja!!?? Vai mitä sanoo suuri yleisö? Kommentteja? Sana on vapaa.


Ei kommentteja: