sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Kuka on onnetar

Possumunkin viimeinen jouluarvonta lähtee siis käyntiin NYT! Onnetarta kaivataan. Olen nimennyt jokaisen kommentoijan jouluisesti ja onnetar saa valita voittajaksi jonkun seuraavista:

tonttu
pukki
kuusi
poro
Korvatunturi
enkeli
kynttilä
joulupuuo
tähti
manteli

KUKA SIIS EHTII EKANA ONNETTAREKSI???

Piisami ehti onnettareksi, ja valitsi arvasta pöllön! Ja nyt sitten vielä arvotaan kumpi saa kumman palkinnon! Eli Helvetinpöllö ja Piisami, kumpi ekana ehtii, saa valita haluaako palkinnoksi tortun vai piparin?? Toinen jää toiselle :)

Ja lisäksi tarvitsen Piisamin osoitteen, joten laitatko sen sähköpostiini possu.munkki@suomi24.fi?
Pöllön osoitehan siellä jo onkin, sillä Pöllö voitti viime arvonnassakin :) Onnea voittajille!

6 kommenttia:

Pii Sami kirjoitti...

enkeli <3

HelvetinPöllö kirjoitti...

Voi vitsit, kyllä mä olen ollut kiltti tänä vuonna! IHANAA!

Valitsen tortun - jos vain ehdin :)

Kiitos Pii Sami ja ISO ISO kiitos PossuMunkki <3 Halausten kera!

Mä en oikein tiedä, miten päin tässä olisin, olen niin iloinen.

Possu Munkki kirjoitti...

Laitetaan siis sulle torttu postiin. Piisami saa piparin, jahka saan osoitten.

HelvetinPöllö kirjoitti...

Miten ihmeessä meinaat saada tortun ehjänä perille tänne asti?

Possu Munkki kirjoitti...

Toivottavasti pysyy ehjänä ;) Pudotin just laatikkoon.

Pii Sami kirjoitti...

pipari on parempaa :D